Stílusos otthonok Kislakás Inspiráló helyiségek Dekor Megoldjuk Hírek Receptek WEBSHOP

Vivre Black Friday 2019: eredmények és érdekességek

2,6 milliárd forintnyi forgalom, kanapé és dekorációs képek az akció sztárjai.

Négynapos idei Black Friday kampánya alatt több mint 90 ezer megrendelést regisztrált oldalain a Vivre online lakberendezési áruház összesen 2,6 milliárd forint értékben, mellyel megduplázta a tavalyi év ugyanezen időszakának forgalmát. Az akció slágerterméke egy kanapé és egy dekorációs képsorozat lett, utóbbiból összesen 2500 darabot rendeltek a Vivre vásárlói.

A Vivre Black Friday kampánya idén november 14. és 18. között zajlott. A vásárlói csúcsot a kedvezményes időszak első óráiban mérte a kereskedő vállalat, amikor egy időben több mint 42 ezer felhasználó böngészett a Vivre oldalain.

Vivre_Black_Friday_mood.jpg

A kampány aranypillanata az első nap estéjén, az akció indítása után nem sokkal érkezett el, amikor egyetlen perc alatt 104 tranzakciót regisztráltak. A megrendelések 40 százalékát új vásárlók adták, és az átlagos kosárérték elérte a 26 ezer forintot.

„A múlt évhez képest megduplázódott idén a Vivre oldalain lebonyolított tranzakciók értéke, így bátran kijelenthetem, hogy a Black Friday hatalmas sikerrel zárult. Az egy időben mért 42 ezer fős látogatócsúcs és a jobb piaci láthatóság az új vásárlók által leadott rendelések nagy számával párosult, ami büszkeséggel tölt el bennünket” ‒ mondta el Iulian Veghes, a Vivre marketingvezetője.

A kampány legkeresettebb terméke egy kanapé volt, melyből a teljes készletet, több mint 100 darabot értékesítettek 16 perc alatt, míg az akció ideje alatt a legnagyobb darabszámban egy dekorációs képsorozat kelt el, ebből összesen 2500 darab lelt gazdára. A legmagasabb összegű rendelés értéke 825 ezer forint volt, míg a legdrágább megrendelt árucikk egy 330 ezer forintos sarok ülőgarnitúra lett. A legtöbb terméket a bútor, a fürdőszoba, a szőnyegek, valamint a konyha és étkezési kiegészítők kategóriákban értékesítették. A vásárlók 20 százaléka kanapét és más, nagyobb bútordarabot rendelt, míg 80 százalékuk kisebb lakberendezési tárgyakat és kiegészítőket választott.

IMG-comunicate-de-presa-3.jpg

Érdekesség, hogy a látogatók 72 százaléka a mobiltelefonjáról böngészte a Vivre oldalait, míg 28 százalékuk használt csak számítógépet a válogatáshoz. A megrendelések 26 százalékát, a tranzakciók értékének 34 százalékát hitelkártyával egyenlítették ki.

A legtöbb megrendelést Romániában (Bukarestben és Kolozsváron), Bulgáriában (Szófiában), Horvátországban (Zágrábban), Magyarországon (Budapesten) és Szlovéniában bonyolították, és már több mint 22 ezer, a Black Friday idején rendelt csomag úton van a vásárlókhoz.

IMG-comunicate-de-presa-6.jpg

A Vivre azon vásárlóira is gondolt, akik valamilyen oknál fogva nem tudtak élni a Black Friday nyújtotta lehetőségekkel, ezért november 21-én, csütörtökön új kedvezményeket találnak az oldalon a Vivre.hu látogatói. Az akció főszereplői minden kategóriában tervezők különleges dizájntermékei közül kerülnek ki, melyeket kedvező árakon kínál majd az online lakberendezési áruház.

CÍMKÉK: vivre black fridy



hirdetés

EZT IS Ajánljuk
Hírek
Lélekmelegítők a hűvös nyárra
Ha melegségre vágysz, ágyneműkkel és puha törölközőkkel készülj az idei nyárra. Már kapthatóak az idei év őszi-téli kollekcióinak legújabb ...

Hírek
Ökoház mindössze húsz négyzetméteren
Kicsi, de stílusos és minden alapfunkció meg van benne. Íme egy kicsi ház, amit elsősorban nyaralónak, hétvégi háznak szánnak a  ...

Hírek
Tapétaként simul a falra az LG új tévéje
Minden tökéletes tárgyban van valami közös: egyszerűek, letisztultak, hiányzik belőlük minden, ami felesleges. Ha ilyen tárgyakkal vesszük magunkat ...

Hírek
Kicsiben a legnagyobb! Ismét itt a Kislakás különszám
Tíz különböző élethelyzet, tíz egyedi stílusú lakás, tele izgalmas és praktikus megoldásokkal – ezt kínálja az OTTHON magazin legújabb Kislakás ...

Hírek
Ásványgyapot anyagok alkalmazása a homlokzati hőszigetelésekben
Tudj meg mindent a hőszigetelésről, várd felkészülten a hideg időt!

Hírek
„Living” – lakberendezés az Ambiente dizájnvásáron
A világon egyedülálló termék-mixben prezentálják a híres dizájn-márkák, manufaktúrák a lakberendezés és dekorálás újdonságait.







Fizessen elő a magazinra!

Az Otthon egy kreatív, színes, változatos lakberendezési magazin.
Sőt, több is ennél: stílusteremtő, trenddiktáló, ízlésformáló olvasmány.



otthon.hu © 2020 – minden jog fenntartva

Stílusos otthonok Kislakás Inspiráló helyiségek Étkezők és konyhák Fürdő Hálószoba Gyerekszoba Kert, növény Nappali Dekor Világítás Tárolás Bútorok Inspiráció Karácsony Megoldjuk Praktikus ötletek Átalakítás Hírek Receptek RSS feliratkozás

Impresszum    Médiaajánlat    Előfizetés    Kapcsolat    ÁSZF

Stílusos otthonok Kislakás Inspiráló helyiségek
Étkezők és konyhák Fürdő Hálószoba Gyerekszoba Kert, növény Nappali
Dekor
Világítás Tárolás Bútorok Inspiráció Karácsony
Megoldjuk
Praktikus ötletek Átalakítás
Hírek Receptek