A kiállítói skála olyan top márkáktól, mint Christofle, Normann Copenhagen, Swarovski és Puro, egészen az újonnan alapított, sok meglepetést tartogató cégekig terjed. Részvételük célja, hogy a „Dining” (terítés), „Living” (lakberendezés) és „Giving” (ajándékozás) árucsoportjának kínálatát az eddigieknél is izgalmasabbá tegyék. Ennek köszönhetően lesz a szezon mottója, „2020 looks good” egyúttal az Ambiente szakvásár vezérmondata is.
„Dining” árucsoportban számos új kiállító gondoskodik az asztalra kerülő csillogásról és változatosságról. A párizsi Christofle bemutatja a korszerű evéskultúra eszközeit, a kávézás elsőszámú, nagy múltú, német szupermárkája, a Melitta pedig debütál innovációival. A „Dining” árucsoportban 2100 cég képviselteti magát.
„Living” Gondos, merész, pihentető jelzőkkel illeti az aktuális életmódot és lakberendezési trendeket a skandináv dizájn. Mint a téma élharcosa, újra jelentkezik a „Living” kiállítási területen a Normann Copenhagen. 1999 óta forradalmasítják a dánok a nemzetközi dizájn-irányzatokat.
„Giving” Az újként jelentkező cégeknek köszönhetően, az ajándékozás témakörében is új szelek fújnak. Olyan új kiállítók mutatkoznak be, mint: a gyermekmárka Sigikid, a német Manufaktur Bordbar, az ausztrál Label Memobottle, a svájci márka Coxlab. Fából készült ajándékötletekkel jelentkezik a finn családi vállalkozás, a Lovi Oy.
Ebben az évben 90 ország 4460 kiállítója vesz részt az Ambiente szakvásáron.
Ambiente időpontja: 2020. február 7-11.
Az Otthon egy kreatív, színes, változatos lakberendezési magazin.
Sőt, több is ennél: stílusteremtő, trenddiktáló, ízlésformáló olvasmány.
otthon.hu © 2024 – minden jog fenntartva
Stílusos otthonok Sztárlakások Kislakás Inspiráló helyiségek Étkezők és konyhák Fürdő Hálószoba Gyerekszoba Kert, növény Nappali Dekor Világítás Tárolás Bútorok Inspiráció Karácsony Megoldjuk Praktikus ötletek Háztartás Átalakítás Receptek Utazás Hírek RSS feliratkozás Játékszabályzat