Rengeteg hasznos tanácsot lehet találni arra vonatkozóan, hogy milyen az ideális fénykép az eladni kívánt ingatlan belső tereiről. Ezek ellenére sokan inkább őszinte fotókat készítenek, nem törődve azzal, hogy ez elriaszthatja az érdeklődőket.
A //geccodejoakecod.tumblr.com/ blogot tekinthetjük egyszerűen rosszindulatú kommentelésnek is: a szerző az interenetes ingatlanhirdetések között szörfölve mutatja meg a legabszurdabb, legkomikusabb képeket, nem egyszer maró gúnnyal mutatva rá egy-egy szoba abszurd berendezésére vagy elrendezési hibáira. A szórakoztatáson túl azonban arra is felhívja a figyelmet, hogy milyen hibákat ne kövessünk el, ha túl akarunk adni a lakásunkon.
Helyes írás fél siker
Találni például olyan hirdetést, ahol a rövid leíráson belül háromszor szerepel a hállószoba szó. De olyan is akad, aki egyáltalán nincs tisztában a magyar nyelv természetével, mint annak az 50 millióért kínált luxuslakásnak a tulajdonosa (esetleg ingatlanközvetítője) aki úgy hirdeti az ingatlant, hogy 48 darab padlóval rendelkezik. Ám ha még ez sem lenne elég felület, akkor ugyanitt "a nyugodalmas pihenést és alvást egy 240x240-es fűthető kőágy biztosítja".
Rakj rendet!
De találunk a blogon fényképet a falfelülettel azonos mintájú formabontó búbos kemencéről, és olyan nappali bútorról is, amely roskadozik a művirágok, a nippek és az angyalkák súlya alatt. Az egyik leggyakoribb hiba - legalábbis a gyűjtés alapján - a bútorokkal telezsúfolt lakótér. Így aztán hol a szekrény nem nyitható az ágytámlától, hol a bejárati ajtót torlaszolja el egy íróasztal. Egészen egyedi megoldás az emeletes ágy alsó részének körberácsozása, majd elbarikádozása heverővel és szekrénnyel. Így a járókává alakított ágyrészhez legfeljebb egy feldarabolt baba férhet hozzá.
Hiba az ízlésficam
A legkajánabb vigyort persze a rongyrázás, a gazdagság értelmetlen és ízléstelen fitoktatása csalja a nézelődő arcára. Ilyen a Herendi porcelánból készült, aranyozott vécécsésze és a hozzá illő bidé, vagy éppen az étkezőbe nyíló szószék.
Ne kerülj a képbe!
A műfaj csúcsa kétségtelenül a hirdetési képen maradt tulajdonos, családtag, albérlő vagy kisállat. Vannak, akik tudatosan komponálják bele a reklámba cukinak vélt gyermeküket, másoknak pedig elfelejtettek szólni, hogy épp közszemlére szánt képek készülnek. A legpikánsabbak általában azok, amelyeket tükröződő felület előtt készít a mit sem sejtő tulajdonos.
Az Otthon egy kreatív, színes, változatos lakberendezési magazin.
Sőt, több is ennél: stílusteremtő, trenddiktáló, ízlésformáló olvasmány.
otthon.hu © 2024 – minden jog fenntartva
Stílusos otthonok Sztárlakások Kislakás Inspiráló helyiségek Étkezők és konyhák Fürdő Hálószoba Gyerekszoba Kert, növény Nappali Dekor Világítás Tárolás Bútorok Inspiráció Karácsony Megoldjuk Praktikus ötletek Háztartás Átalakítás Receptek Utazás Hírek RSS feliratkozás Játékszabályzat