hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Stílusos otthonok Kislakás Inspiráló helyiségek Dekor Megoldjuk Utazás Hírek WEBSHOP

hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új néven folytatja tovább a KIKA

Új néven folytatja tovább a KIKA

Megkezdődött a hat hazai Kika bútoráruház átalakítása, ősztől már XXXLutz néven várják a vásárlókat.

Októbertől változik a név

Megkezdődött a Kika üzletek átalakítása: októbertől új tulajdonosa, az XXXLutz nevét veszik fel a lánc magyarországi áruházai. A 75 éve alapított osztrák cégcsoport 5,1 milliárd eurós árbevételével a világ második legnagyobb bútorkereskedelmi lánca, amely 13 országban, 320 üzlettel van jelen, nálunk eddig Möbelix és Mömax márkanév alatt. A hazai Kika üzletek megvételét a szintén osztrák Signa csoporttól a Gazdasági Versenyhivatal 2019 augusztusában meghozott hozzájárulása tette lehetővé.

„Az áruházak jogfolytonossággal működnek tovább, de a XXXLutz beszerzési volumeneinek köszönhetően a vásárlók a Kikánál szélesebb választékot, kedvezőbb árakat és még jobb szolgáltatásokat kapnak. A beszállítói kör bővül, új termékek, gyártók és modellek, Magyarországon eddig ismeretlen prémium és saját márkák jelennek meg az áruházakban. Az áruházak kívül és belül is megújulnak, növelve ezzel a vásárlási élményt. Mindezt támogatva Üllőn már egy új központi raktár is megkezdte működését, amivel 15-20%-kal nő azoknak a termékeknek a köre, amelyeket a vásárlók a vásárlás után azonnal elvihetnek” - mondta el a változásról Ingo Schalk, a Kika Lakberendezési Kft. ügyvezetője.

„A koronavírus járvány a hazai üzletek átalakítási tervét csupán annyiban érintette, hogy pár hét csúszás vagyunk az eredeti tervekhez képest, de a cégcsoport nagy erőfeszítéseket tesz annak érdekében, hogy gyorsabban behozzuk a kiesett heteket. Várhatóan október közepétől már XXXLutz áruházakban vásárolhatnak a vásárlók” – tette hozzá a szakember.

kika.jpg

A járvány miatt megnőtt a forgalom

A pandémiás helyzet egyébként felívelő szakaszban érte utol a hazai bútorkereskedelmet: 2018-ban és 2019-ben is 16-16 százalékkal nőtt az ágazat bevétele. A Kika Lakberendezési Kft. ebből nettó 27 milliárdos forgalommal részesedett a tavalyi évben.

A járvány viszont a lánc forgalmi összetételére is hatással volt. Két és félszeresére nőtt a kijárási korlátozások három hónapja alatt az online forgalom az előző év hasonló időszakához képest. Ez meghaladja az általános trendet, amely duplázódást mutat a csomagküldő és internetes kereskedelemben.

Más évekhez hasonlóan ebben az időszakban is kiemelkedő volt a kerti bútorok online értékesítése, érzékelhető volt azonban egy fontos különbség: amíg a Kika forgalmának általában 65 százalékát teszik ki a bútorok, most az internetes tranzakcióknál 85 százalékos volt ez az arány. Mindennek magyarázata, hogy – hasonlóan a 2008-as válsághoz – felértékelődött az otthon szerepe, ami élénkítő hatású a bútor- és lakberendezési piacra.

Fotó: Facebook/KIKA Magyarország

2020. augusztus 7. 8:52



hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés
Legnépszerűbb témák
Julianne Moore újraértelmezte a „color drenching” trendet: fával burkolt egy egész szobát!
Sztárlakások
Julianne Moore újraértelmezte a „color drenching” trendet: fával burkolt egy egész szobát!
Julianne Moore montauki otthonában a természet és a dizájn tökéletesen összeolvad. Egy népszerű trend újraértelmezésének köszönhetően a fa ural ...

Hangolódjunk az ünnepekre!
Hírek
Hangolódjunk az ünnepekre!
Karácsonykor több időt töltünk otthon, vendégeket várunk, ezért érdemes a lakásunkat is kicsit felkészíteni erre az időszakra. Lehet, hogy egy-két ...

Így dekorálnak a lakberendezők karácsonyra: less el tőlük néhány szuper trükköt!
Dekor
Így dekorálnak a lakberendezők karácsonyra: less el tőlük néhány szuper trükköt!
Kezdődjön a lakásdekorálás karácsonyra! Ha idén kifinomult, mondhatni „profi” hangulatot szeretnél teremteni, érdemes egy pillantást vetned arra, ...




EZT IS Ajánljuk
A magyarok 70 százaléka leginkább az otthonában tud kikapcsolódni
Hírek
A magyarok 70 százaléka leginkább az otthonában tud kikapcsolódni
A magyarok 70 százalékának az otthona jelenti azt a helyet, ahol a leginkább ki tud kapcsolódni, és 10-ből 8-an fontosnak érzik, hogy a lakhelyük ...

Eleged van a mókuskerékből? (x)
Praktikus ötletek
Eleged van a mókuskerékből? (x)
Remek alkalom, hogy pihenni menj! Szedd össze a családot, a haverokat vagy csak a csajokat és indulás!  Mi Egert ajánljuk, egy lüktető kisvárost ...

Ez történik, ha a felhasználó nem fizeti a rezsiszámlákat
Megoldjuk
Ez történik, ha a felhasználó nem fizeti a rezsiszámlákat
A rezsiszámlák befizetése a fogyasztók alapvető kötelezettsége, aminek elmulasztása esetén a szolgáltató – meghatározott feltételek mellett – ...








Fizess elő a magazinra!

Az Otthon egy kreatív, színes, változatos lakberendezési magazin.
Sőt, több is ennél: stílusteremtő, trenddiktáló, ízlésformáló olvasmány.



otthon.hu © 2025 – minden jog fenntartva

Stílusos otthonok Sztárlakások Kislakás Inspiráló helyiségek Étkezők és konyhák Fürdő Hálószoba Gyerekszoba Kert, növény Nappali Dekor Világítás Tárolás Bútorok Inspiráció Karácsony Megoldjuk Praktikus ötletek Háztartás Átalakítás Receptek Utazás Hírek RSS feliratkozás    Játékszabályzat

Impresszum    Médiaajánlat    Előfizetés    Kapcsolat    ÁSZF

Stílusos otthonok
Sztárlakások
Kislakás Inspiráló helyiségek
Étkezők és konyhák Fürdő Hálószoba Gyerekszoba Kert, növény Nappali
Dekor
Világítás Tárolás Bútorok Inspiráció Karácsony
Megoldjuk
Praktikus ötletek Háztartás Átalakítás Receptek
Utazás Hírek