Bakon Gábor ügyvezető beszédében rámutatott: 1991-ben a STIHL International GmbH. első kelet-európai leányvállalataként jöhetett létre az Andreas Stihl Kft, amely már akkor világosan tudta: egy olyan stabil szakkereskedői hálózat kiépítését kívánják megvalósítani, amin keresztül prémium termékekkel tudják kiszolgálni a piacot. Emlékeztetett arra, hogy míg az első évben 18 kereskedő csatlakozott hozzájuk, addig mára 160 önálló kereskedelmi és szervízpartnerrel, 330 értékesítési helyen kínálják a STIHL kerti eszközeit.
Kérdőjelek, aggályok vannak, leküzdhetetlen akadályok nincsenek
Úgy véli, sikerük titka a kiváló minőségű termékekben és azok piaci jelenlétének magas színvonalú biztosításában rejlik. Felhívta azonban a figyelmet arra is, hogy az elmúlt két év kihívásai, gazdasági kárai az Andreas Stihl Kft-t sem kerülhették el.
„Koronavírus, pandémia. Csupán két szó, de sokkal több az, ami mögötte van. Kérdőjelek, aggályok, félelmek, gazdasági kihívások, egész világot érintő felfordulás, mai napig is beláthatatlan következmények” – így jellemezte Bakon Gábor az elmúlt időszakot, hozzátéve: meglátása szerint a vírushelyzet személyes és vállalati szinten egyaránt tanítja őt magát és a vállalat munkatársait is odafigyelésre, gondoskodásra és az emberi hozzáállás fontosságára.
Az ügyvezető hangsúlyozta: a STIHL márkanév a világon, így Magyarországon sem csak egy terméket, egy gazdasági társaságot, vagy a szakkereskedői hálózatot jelenti, hanem megbízhatóságot, ami a felgyorsult világban egyre ritkábban felismerhető érték.
A válságokból a hálózatban rejlő erő vezet ki
Bakon Gábor beszédében felhívta a figyelmet arra is, hogy az elmúlt 15 évben, amióta az Andreas STIHL Kft-t vezeti, a vállalat két világválságot is megélt, de ahogyan a 2008-2009-es pénzügyi válságból kilábaltak, úgy a pandémiát is le fogják küzdeni.
„Nincs félnivalónk. A STIHL folyamatos, intenzív kutató-fejlesztő tevékenységével, innovatív gondolkodásával, jövőbemutató terveivel teljesen lefedi ezt a piacot. Gépeink megbízhatóak és kiváló minőségűek” – magyarázta, hozzátéve: ez viszont önmagában nem elég. Ahhoz, hogy a következő évtizedekben is sikert sikerre halmozzanak, továbbra is nélkülözhetetlen a felhasználók elégettsége, igényeik pontos ismerete, a kiemelkedő színvonalú szakkereskedelmi szolgáltatások nyújtása, amelyben várhatóan az akkumulátoros szegmensnek és a robotfűnyíróknak lesz egyre nagyobb szerepe.
Elismerte, hogy a STIHL által végzett kapacitás-bővítések ellenére az ellátási lánc a 2020-as gyárleállítások miatt még mindig nem tudott helyreállni, ráadásul a jelenség mögött egy olyan összetett problémakör is meghúzódik, amelyre nincs a vállalatnak ráhatása, ilyen a chiphiány, a konténerválság vagy az üzemanyag- és energiaárak elszabadulása. Fontosnak tartja azonban, hogy a lehetőségeikből kihozzák a maximumot. Éppen ezért a következő három évtizedre vállalata számára új lendületet kívánt és azt, hogy nyissanak egy új fejezetet, amelyben minden eddiginél nagyobb szerepet kap az innováció, a hatékony értékesítés, a hálózat csapatereje, a szakkereskedések professzionális gondolkodása és felhasználók hűséges szeretete.
Az Otthon egy kreatív, színes, változatos lakberendezési magazin.
Sőt, több is ennél: stílusteremtő, trenddiktáló, ízlésformáló olvasmány.
otthon.hu © 2024 – minden jog fenntartva
Stílusos otthonok Sztárlakások Kislakás Inspiráló helyiségek Étkezők és konyhák Fürdő Hálószoba Gyerekszoba Kert, növény Nappali Dekor Világítás Tárolás Bútorok Inspiráció Karácsony Megoldjuk Praktikus ötletek Háztartás Átalakítás Receptek Utazás Hírek RSS feliratkozás Játékszabályzat