A 30. születésnapját ünneplő Rossmann három hónapos nyereményjáték-sorozattal, míg az évente két alkalommal megtartott lojalitás kampány keretében exkluzív törzsvásárlói kedvezményekkel készült az év végére. A drogérialánc többek között ezzel szeretné megköszönni vásárlóik bizalmát és hűségét.
Rossmann x Russell Hobbs
A vásárlók többsége spórolási szándékkal csatlakozik a hűségprogramokhoz, ugyanis segítségükkel akár havi 10.000 forint is megtakarítható, de érdemes figyelemmel kísérni az időszakos promóciókat is, hiszen törzsvásárlóként számos további ajánlathoz és plusz kedvezményhez juthatunk hozzá.
Ilyen például a Rossmann jelenleg is futó Russell Hobbs kampánya, ahol a részvétel egyetlen feltétele, hogy legyen Rossmann+ tagságunk. Az év végéig tartó lojalitás promóció keretében nem kell mást tennünk, mint figyelni költési egyenlegünket, ugyanis 10-20-30 ezres költést követően kedvezményesen lehet megvásárolni a promócióban található termékeket – jelen esetben a Russell Hobbs készülékeket.
„Az üzletekben, illetve a webshopon keresztül elköltött összegért cserébe féláron, vagy még annál is nagyobb kedvezménnyel juthatnak hozzá a vásárlók a Russell Hobbs márka konyhai kisgépeihez. A termékek között elérhető többek között rozsdamentes keverőtál, vízforraló, kenyérpirító, só és bors szóró, kézi és botmixer, valamint a Street Kitchen kiadásában megjelent két vadonatúj szakácskönyv is” – emelte ki Varga Anita Ágnes, a Rossmann Magyarország marketing vezetője.
TÖKéletes kihívás
Október 23. és november 5. között online halloweeni tökvadászatra invitálja a vállalat a Rossmann+ tagokat. A mobil applikáción keresztül elérhető nyereményjáték során 15 elrejtett halloween tököt kell megtalálni az idő lejárta előtt.
Fürjes Ádám, a Rossmann Magyarország webshop vezetője hozzátette: „A kihívást sikeresen teljesítők között 10db ajándékcsomagot, 10db 50 000 forint értékű ajándékkártyát, valamint 3db iPhone SE 2022 64GB-os készüléket sorsolunk ki november 6-án, így azt gondolom tényleg érdemes játszani”.
Mennyi az annyi?
A tavalyi év során a Rossmann piackutatás keretében mérte fel a fogyasztói szokásokat: az eredmények többek között rámutattak arra is, hogy a drogériákban vásárlók több mint 80 százalékának az ár a legfontosabb egy-egy termék kiválasztásánál. A spóroláshoz kiemelt segítséget nyújt a vállalat hűségprogramja, ugyanis a Rossmann+ VIP segítségével a már elérhető kedvezmények további akciós árakkal társulnak, valamint a negyedéves költések alapján is plusz kedvezményekben részesülhetnek.
Az Otthon egy kreatív, színes, változatos lakberendezési magazin.
Sőt, több is ennél: stílusteremtő, trenddiktáló, ízlésformáló olvasmány.
otthon.hu © 2024 – minden jog fenntartva
Stílusos otthonok Sztárlakások Kislakás Inspiráló helyiségek Étkezők és konyhák Fürdő Hálószoba Gyerekszoba Kert, növény Nappali Dekor Világítás Tárolás Bútorok Inspiráció Karácsony Megoldjuk Praktikus ötletek Háztartás Átalakítás Receptek Utazás Hírek RSS feliratkozás Játékszabályzat