A kert, a terasz és az erkély ma már nemcsak kiegészítő terei az otthonoknak, hanem aktív életterek – a DIEGO pedig ezt felismerve olyan termékeket kínál, amelyek egyszerre tartósak, kényelmesek és fenntarthatóak.
Az idei év egyik legnagyobb lakberendezési slágere az SPC padló, amely a vízálló padlóburkolatok legújabb generációja és legmagasabb kategóriájú terméke. Az SPC padló 100%-ig vízálló, kiváló méretstabilitással rendelkezik, és a melegburkolatok komfortját nyújtja, így ideális konyhákba, fürdőszobákba és télikertekbe egyaránt. Az SPC padlót élethű felületi struktúrák és kidolgozottság jellemzi. Könnyen karbantartható, tisztítható.
Szintén az idei trendek közé tartoznak a greslapok, amelyek a tartósság és esztétika tökéletes kombinációját kínálják: ellenállnak a kopásnak, nedvességnek, fagynak és vegyi anyagoknak, miközben természetes kő-, fa- vagy betonhatású mintázatukkal bármilyen térben elegáns megjelenést biztosítanak.
Belső és külső térbe egyaránt ideális, legyen szó padlóról, falról vagy teraszról. A greslap különbözik a hagyományos kerámia csempéktől, mivel sűrűbb és keményebb, kőzetekből és porcelán alapanyagokból készül, ezért ellenállóbb a víznek, a foltoknak és a kopásnak – a népszerűsége is ezeknek a tulajdonságoknak köszönhető.
A trendi, praktikus és környezettudatos termékek mellett a DIEGO továbbra is fontosnak tartja, hogy minél közelebb kerüljön vásárlóihoz. A vállalat ennek jegyében nyitotta újra zuglói üzletét, amely shop-in-shop rendszerben, több mint 600 négyzetméteres üzlettérrel várja a vásárlókat a Tesco épületében. A modernizált áruházban a teljes nyári kínálat elérhető, az ország egyik legszélesebb padlóburkolat-, szőnyeg- és lakberendezési választékával.
„Büszkék vagyunk rá, hogy a zuglói üzletünk a legnagyobb alapterületű közös együttműködésünk a Tescoval” – mondta el Varga Balázs, a DIEGO ügyvezető igazgatója. „A Tesco áruházakban már több mint tíz helyszínen működünk együtt, ebből 7 üzletünk shop-in-shop rendszerben várja a vásárlókat. Ez a megoldás lehetővé teszi, hogy a bevásárlás során elérhető legyen széles termékpalettánk, így a vásárlók kényelmesen, egy helyen intézhetik el a vásárlást és időt is spórolhatnak” – tette hozzá.
A megnyitóhoz egy közösségi kezdeményezés is kapcsolódott: a magyar kereskedelmi hálózat a Sharity platformmal együttműködve 500 ezer forint értékű támogatást ajánlott fel egy zuglói civil szervezetnek.
A pályázatra öt szervezet jelentkezett, a győztest pedig a lakosság és a vásárlók választották ki szavazás útján. A legtöbb voksot a Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetsége kapta, akik a nyereményüket a zuglói DIEGO áruházban vásárolhatják le.
2025. június 20. 11:50
Az Otthon egy kreatív, színes, változatos lakberendezési magazin.
Sőt, több is ennél: stílusteremtő, trenddiktáló, ízlésformáló olvasmány.
otthon.hu © 2025 – minden jog fenntartva
Stílusos otthonok Sztárlakások Kislakás Inspiráló helyiségek Étkezők és konyhák Fürdő Hálószoba Gyerekszoba Kert, növény Nappali Dekor Világítás Tárolás Bútorok Inspiráció Karácsony Megoldjuk Praktikus ötletek Háztartás Átalakítás Receptek Utazás Hírek RSS feliratkozás Játékszabályzat